پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از شوپیکا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
آیا امکان بازگشت جنس وجود دارد؟
معمولا بزرگترین مشکل افرادی که لباس را بصورت اینترنتی خریداری میکنند، ترس از سایز لباس یا کفش است. همچنین برخی مشتریان به فروشگاه های اینترنتی اعتماد ندارند و ترس از این دارند که محصول مورد نظر برایشان ارسال نشود. اولا فروشگاه شوپیکا دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد. همچنین فروشگاه شوپیکا برای رفاه حال مشتریان گرامی، دارای ضمانت و برگشت محصول می باشد که پس از تحویل محصولات تمامی سفارشات شامل این ضمانت می باشند. (توجه کنید ضمانت تعویض داریم، نه ضمانت کنسل کردن سفارش. یعنی اینکه پس از واریز وجه سفارش فقط میتوانید سفارش خود را تغییر دهید و امکان کنسل کردن سفارش نیست). این ضمانت ها عبارتند از:1 ) در صورتی که لباس یا محصول ارسالی برای مشتری از نظر سایز مناسب نباشد، اگر این اشتباه از طرف فروشگاه باشد، با هزینه فروشگاه محصول ارسالی تعویض می شود ولی اگر از جانب مشتری باشد، امکان تعویض محصول نمی باشد. (لذا به مشتریان عزیز تاکید میکنیم که برای سفارش لباس قد و وزن دقیق خود را وارد نمایند.)2 ) چنانچه بسته ارسالی به هر دلیلی سالم به دست مشتری نرسد، فروشگاه با هزینه خود سفارش مشتری را تعویض می کند.3 ) ضمانت تعویض محصول برای مشتریان نهایت تا سه روز پس از رسیدن محصول می باشد. (یعنی تا سه روز پس از رسیدن محصول، مشتری باید درخواست تعویض را به همکاران ما اطلاع بدهد و پروسه تعویض باید طی نهایت ده روز انجام شود)4 ) ضمانت تعویض محصول برای سفارش های چاپی امکان پذیر نمی باشد.5 ) در صورتی که مشتری پس از دریافت محصول از خریداری آن منصرف شد، امکان تعویض و یا برگشت محصول نمی باشد. لذا در خرید خود کاملا دقت کنید.
سفارشا چند روزه به دستمون میرسند؟
سفارشات مشتریان عزیز شهرستانی سه بار در طول هفته ارسال میشه. و این ارسال با پست پیشتاز انجام می شود.لذا سفارشات شما عزیزان معمولا بین 2 الی 5 روز کاری بسته به نوع سفارش و محل رسیدن بسته تحویل داده می شود. (مثلا مرکز استان ها سریعتر و مناطق روستایی دیرتر توزیع می شود)ولی شما عزیزان هم اگه برای تحویل گرفتن سفارشتون عجله دارید و میخواید سفارشتون سریعتر به دستتون برسه میتونید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما عزیزان رو راهنمایی کنند.توجه داشته باشید که این زمان برای سفارش های چاپی ممکنه یک روز بیشتر طول بکشه. ولی سفارش هایی که آماده هستند مثل لباس های بدون چاپ یا کفش و توپ طی همین زمان تحویل داده می شود.